Intro

Egy afrikai hiedelem szerint az emberi testben több rejtett személy is lakozik. Mélységesnek nevezik őket, s mindegyikük mélyebb és kiforrottabb, mint az előző. Azt tartják, hogy a betegségek ezeknek az éneknek a zavaraiból származnak és mikor a zavar nem külsőleg, hanem belsőleg mutatkozik meg; akkor beszélnek elmebajról.

- Mit is bizonyít ez?
- Azt, hogy Freud bácsi is csak egy mocskos fehér tolvaj volt, azt!
- Vagy azt, hogy ez nem felel meg a tényeknek és tévedek.
- Én kérek elnézést...
- Miről beszéltek? Mi nem felel meg a tényeknek?
- [sóhaj]
- [sóhaj]
- Kussoljá' inkább...

Friss topikok

  • Na'conxypan: egy ismeretlen kommentelő a blog oldalamon ajánlotta a blogodat...rájöttem az első posztodból, hog... (2010.03.26. 14:22) Egzakt
  • Pokahontas: Imádom ezt a blogot. Majdnem a kedvencem. (2009.08.29. 10:59) Korlátlanul...
  • kisbaratod: Ennél már csak a született feleségek + szex és new york kombináció jobb. :D (2008.05.13. 14:06) 4, 8, 15, 16, 23, 42
  • Miz: Eléggé ott van ez a kép... Ez volt meg előbb, vagy a szöveg? (2007.07.31. 20:45) Trilemma
  • Miz: Alpha, rég írtál! Unatkozom!!! :) (2007.06.23. 19:26) (£1(k Click (£1(k Click

Linkblog

HTML

2007.05.27. 01:07 | Alfdam | 3 komment

4, 8, 15, 16, 23, 42

*Ádám és Alpha térdelnek egy TV előtt. A falon órási szimbólum, az T, O, S, L betűkből összerakva. A TV két oldalán két régi monitor, előttük billentyűzet. Ádám és Alpha szertartátos mozdulatokkal számokat pötyögnek be, amikor egy sorral végeztek, a nagy pörgős visszaszámláló, a TV felett a falon, visszateker 108-ra. Oltárjellegű az összkép. Ádám néha felszipog a meghatottságtól. Alpha lenyűgözve mered a képernyőre. Megint megjelenik egy nagy zöld sziget... megint számok kattognak.
Barry jő balról.*

- Nos igen... Mint látható, egyeseket kissé megérintett az évadzáró rész a Lost című sorozat 3. szériájából! Nincs is mit mondanom, a kép magáért beszél.

*Alpha ide sétál. Mélységes döbbenet az arcán.*

- Egyszerűen... Egyszerűen tökéletes a sorozat. Nem hittem, hogy ebben a kurva életben még ilyet mondok. De Le Vagyok Döbbenve.

*A háttérben Ádám boldogságtól zokogva a képernyőre omlik.*

- Lehet, hogy Ő egy kicsit túlspilázza, nem gondolod? Egyébként el kell ismernem, hogy valóban érdekes elmejátékok vannak benne...
- ELMEJÁTÉK??? ESZEDNÉL VAGY? Kicseszett jó történetszövés, sötétben megbúvó rejtélyek halomszám, hihetetlenül eltalált időkezelés, döbbenet, és MINDEN MINDEN MINDEN! TÖKÉLETES!!!
TÖKÉLETES!!
- Értem. Értem. Csak nyugodj meg...
- Nyugodt vagyok, nyugodt vagyok. Úgyis be kell ütnöm a számokat. Be kell ütnöm a számokat, be kell ütnöm a számokat...

*Alpha hátra el, Ádám hüppögve megsimogatja még a képernyőt és visszatér a gépeléshez.*

- Azt hiszem ennyi elég lesz mára! Holnap találkozunk, addig is vigyázzanak a krónikus sorozatfüggőséggel. Amennyiben bármelyik tünetet észleli magán, kérem jelentkezzen kezelőorvosánál. Köszönjük.

*Barry jobbra el. Oltár marad. A TV képernyő üres.*

Címkék: sorozat film mindenki

A bejegyzés trackback címe:

https://alpha.blog.hu/api/trackback/id/tr3987645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

freakdavE · http://www.freakdavekalandjai.blogter.hu 2007.06.11. 09:36:22

Én a LOST-ot csak elvétve nézem. Az ultimate sorozat nálam a Deadwood és a Huff. Mindkettót a HBO adja. A Deadwoodtól rendszeresen gyönyörgörcsöt kapok annyira elmés. Volt, hogy egyszerűen visítoztam egy csodás jelenetnél, mint kiscsaj a Tokyo Hotel klip közben.
A Huff-ot nézve pedig mindíg rájövök, hogy nem is vagyok elmebeteg és örülök, hogy nem az USA állampolgárának születtem. Persze, ha a legjobb barátom megdugná az anyámat én is kiborulnék, nem kell ahoz flúgos amcsinak lenni... te jó ég! Negatívan állítottam be az USA állampolgárait? most jönnek majd a nyakamra TömPuszFegy-et keresni.

wqert 2008.05.01. 15:06:09

Tiszta fogyatékosok

kisbaratod · http://kisbaratod.wordpress.com 2008.05.13. 14:06:38

Ennél már csak a született feleségek + szex és new york kombináció jobb. :D
süti beállítások módosítása