Intro

Egy afrikai hiedelem szerint az emberi testben több rejtett személy is lakozik. Mélységesnek nevezik őket, s mindegyikük mélyebb és kiforrottabb, mint az előző. Azt tartják, hogy a betegségek ezeknek az éneknek a zavaraiból származnak és mikor a zavar nem külsőleg, hanem belsőleg mutatkozik meg; akkor beszélnek elmebajról.

- Mit is bizonyít ez?
- Azt, hogy Freud bácsi is csak egy mocskos fehér tolvaj volt, azt!
- Vagy azt, hogy ez nem felel meg a tényeknek és tévedek.
- Én kérek elnézést...
- Miről beszéltek? Mi nem felel meg a tényeknek?
- [sóhaj]
- [sóhaj]
- Kussoljá' inkább...

Friss topikok

  • Na'conxypan: egy ismeretlen kommentelő a blog oldalamon ajánlotta a blogodat...rájöttem az első posztodból, hog... (2010.03.26. 14:22) Egzakt
  • Pokahontas: Imádom ezt a blogot. Majdnem a kedvencem. (2009.08.29. 10:59) Korlátlanul...
  • kisbaratod: Ennél már csak a született feleségek + szex és new york kombináció jobb. :D (2008.05.13. 14:06) 4, 8, 15, 16, 23, 42
  • Miz: Eléggé ott van ez a kép... Ez volt meg előbb, vagy a szöveg? (2007.07.31. 20:45) Trilemma
  • Miz: Alpha, rég írtál! Unatkozom!!! :) (2007.06.23. 19:26) (£1(k Click (£1(k Click

Linkblog

HTML

2007.05.24. 15:07 | Alfdam | Szólj hozzá!

Neptun vs. Pázmány vs. ÉnMi

- Elismerem, hogy ez a blogírás érdekesebb, mint gondoltam. Ha más nem, legalább Te megtanulsz helyesen írni.
- Most megengedem, hogy felvezesd a mai témát, de csak azért, mert ma kegyetlenül ügyesen együttműködtünk vazzeg. Iggazzy "kooperációs" győzelem volt!
- Hé! Én is segítettem! Sőt, igazából miattam...
- Jól van Ádám, megértettük.

B: Nos, mivel az elmúlt három napot Alphának és Ádámnak köszönhetően többé-kevésbé semmittevő lustálkodással töltöttük, ahelyett, hogy a mai nap esedékes római jog beszámolóra tanultunk volna, kifejezetten rosszkedvűen feküdtem le aludni. A többieknek semmi baja nem volt, inkább az elmaradt Lost rész miatt bosszankodtak. A tankönyvet ki sem nyitottuk.
De ez még a kissebbik probléma, mert nagyjából egyetértettünk abban, hogy így ugyan elbukjuk a római jogot, mert esélyünk sincs, (de hátha), viszont a jogtörténet gyakorlat beszámolóról egész egyszerűen letiltottak bennünket, ezért a római jog beszámoló előtt beme

- Öcsém. MI a faszt csinálsz?! Nézzél már végig rajtuk! Alszanak. ÉN is alszom!!
- ÉN figyelek!
- Te kussolsz! NA, add át a helyed Barry... átveszem. Borzalom vazzeg.

A: Na. Szóval valami béna elcseszte a Neptunt, (nyilván) és be se tudtunk jelentkezni a vizsga-beszámolóra sima jogtörténetből. Behettünk volna valamikor ezelőtt is elintézni, de akkor tanulnunk kellett volna ERRE a beszámolóra is. He-he.
Szóval beszambáztam a jogtörténet tanszékre, a Szabó

- tanár úr.

épp valami papírokat töltögetett ki, a két titkárnő vagy mi (néhányan tanulmányi előadóknak hívják őket. Vagy az a másik? MIndegy: titkárnő.) épp nagyban csinálták a semmit. Kérdem én roppant udvariasan és kedvesen

-
Mármint ÉN kérdem udvariasan.
- Én meg kedvesen. Folytasd csak.

SZÓVAL KÉRDEZZÜK, hogy vajha miért is nem tudunk feljelentkezni. Persze a szőke titkárcsaj (nem is rossz szőke nő)

- Halkabban! Lehet, hogy itt van valahol.
- Tudtam. Ki fognak rúgni...

egyből mossa magát, ő megoldotta, meg lehetett, meg minden, miután ott a helyszínen két titkárnő, meg a Szabó megbeszélik, hogy kinek, hogy lehet feljelentkezni. Ezután a Szabó elkezdi nyomatni, hogy milyen vicces gyerek vagyok, és hogy milyen kegyetlenül jó dumát nyomtam le a múltkor, amikor leadtam az üres dolgozatot. Na, ezen ketten a tanárral elnevetgélünk egy ideig, a két csaj sztem látta, hogy jóban vagyunk, kérdi a szőke, hogy mikorra tegyen új időpontot. Csak vigyorogtam... jövő hét, of course. Kijön a római jog tanárnő, Szabó neki is elmeséli a storyt, megint mindenki nevet, még én is, közben mintegy véletlenül megemlítjÜK, hogy személyes okok miatt, nem hiszem, hogy menni fog a római-beszámoló, he he he...
Erre kérdi a MÁSIK titkárnő, hogy EBBŐL mikorra készülök fel, ad időpontot, megbeszéli a tanárnővel.
Csak vigyorogtam: Jövő hét után. Of course.

- Na ez a baj! Senki nem akar tanulni itt, csak én. Aztán ilyen ügyesen kihúzzuk magunkat.
- De legalább van időnk! És nem szívunk. Csak kényelmesen.
- Ha ennél is kényelmesebbek leszünk, akár magunknak is kitölthetjük az indexet. valamit tényleg tanulni kéne...
- Naugye!
- Jó van, jó van, elég lesz... köszönjetek el, tűzünk enni!
- Vannak más céljaid is a szexen és a zabáláson kívül?
- Nincsenek.
- ...Uramatyám!

*Mindenki jobbra el.*


Címkék: alpha egyetem ádám barry mindenki

A bejegyzés trackback címe:

https://alpha.blog.hu/api/trackback/id/tr4886522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása